Profil peserta PJKN

Label

laporan (1) mukadimah (1)

lagu theme PJKN

slideshow pjkn

Isnin, 5 April 2010

selamat datang ke website PJKN 2010.... saya NUR MUHAMMAD RAIHAN akan membuat laporan lengkap dri semasa ke semasa..


saya NUR MUHAMMAD RAIHAN akan membuat laporan lengkap dri semasa ke semasa..
banyak laporan yg dah dibuat dan dirangka... tpi akibat nyawa (handphone) saya dah ilang .. jdi aper segala yg dah dirancang n bahan2 semua lesap sekali.. to visitor a.k.a peserta or warga PJKN... harap korang enjoy ngan laporan yg saya buat untuk kenang2an... untuk pengetahuan korang saya ader gak wat novel grafik untuk projek PJKN nie...just sketch jer... xder warna.. nnti up to date la.. senang... leh sayer send or copy karya untuk kenagan korang... setakat sini jer mukadimah n penerangan sayer,, jgn lupa ader pjkn siri 2.. harap korang terlibat nanti..

Tiada ulasan: